Wednesday, June 3, 2009

PMS

Kalau tak suka cakap tak suka. Kalau suka jaga elok-elok lah. Susah ke? Tak mo layan, dah, tak payah layan.

p/s 1 : hey Mister, tak payah lah kau nak appear offline tetiba bila aku online. macam aku nak borak dengan kau sangat. kau fikir kau kacak aku heran kah?
p/s 2 : kau yang appear permanently offline kat aku pun takpa, aku dah tak kisah lah. alah bisa tegal biasa la bak kata orang. nanti bila orang yang kau sayang buat kat kau macam tu semula, nah kau rasalah balik. ye tak?
p/s 3 : sape-sape tak suka aku boleh blah sekarang. go to hell. aku tak kisah pun.
p/s tambahan : hey kau, kau, dan kau si mulut jahat, nak kena lempang?

11 comments:

AM SYA said...

sabar syahirah...sabar~~~

^SyASyA^

Amalina Madzlan said...

erk..nk cokelat?
sabaaa..sabaaa...

laki cikgu kimia said...

betul punya maah nih. sabo je le yong. sabooo..

shirley said...

sesuai x lagu "gives u hell" tu??
[hehe.. =p]

SyAhiRah LaLAla said...

ok ok,,harini i tak PMS dh. tp kenyataan smua tu msh applicable la.

am sya:
baiklah. telah agak bersabar semalam. tq tq :)

hope:
cokelat? mahu! i tuntut kt kelas nanti :P

laki cikgu kimia:
betul,,tak tipu. yong tengah sabar ni. haha [ yong tu panggilan orang mana ek? :D ]

shirley:
oh sangat sesuai. paling suka chorus dia. haha. hope it gives them hell kan. biar rasa sikit. :P

Igniz said...

err..sy pun kene lempang gak ke..? -.-"

hi there..my name is Igniz...heehee..

que said...

WOW~
tidakku sangka dalam kelembutanmu itu~=D

SyAhiRah LaLAla said...

igniz:
ish. kamu tak. sebab tak jahat :)

que:
haaa. baru kamu tahu. ni samalah konsep dia macam "air yang tenang jangan disangka tiada buaya" takut tak? hmm.

Edna Sinn said...

chillax kakak...
hahaha

FH said...

sabar kak syiro.. ehehe.. btw.. that guy memang sangat perasan la.. hehee.. mcmla u really nak kan die

SyAhiRah LaLAla said...

Qasiyh:
baik baik. tq adik. sekarang sudah ok. btw "chillax" mcm cool lah. boleh pinjam guna next time? ;)

Farehana:
hehe. beremosi sungguh la malam itu. terus mendapat layanan baik dari kebanyakan orang pada hari kejadian dan beberapa hari berikutnya. agak berkesan jugak ek :P oh takpe fare. mari kita ignore orang-orang yang tak appreciate orang lain. senang cite ;)